0Правильна розмова з колекторами
Правильна розмова з колекторами

Правильна розмова з колекторами

Важкі розмови всі — незалежно від того, присвячені вони інформуванню клієнта про заборгованість менеджером кредитної організації або слуханням боржника претензій до нього по не сплаченому боргу. Як підготуватися до них? Як правильно підібрати слова? І як поговорити з колектором, щоб він знав своє місце і не перебільшував правами?

Із-за страху всі намагаються їх уникати. Але це не правильна реакція. Зрештою, складні розмови не є чимось незвичайним, якщо ти знаєш як себе вести.
Головне — навчитися правильним прийомам, щоб отримати кращий результат в розмові: тоді спілкування буде найменш болючим для обох сторін. Як ви можете досягти того, чого хочете, і в той же час зберегти свої стосунки?

Змінити ставлення

Якщо ви постійно думаєте, що вас чекає важка розмова, тим більше ймовірність, що ви будете нервувати або навіть злитися перед початком зустрічі. Тому намагайтеся мислити більш позитивно, не звертаючи уваги на негативні аспекти. Наприклад, ви не даєте негативну відповідь, ви конструктивно ведете діалог.

Ви не відмовляєте представника колекторської служби, а пропонуєте тільки альтернативні рішення. Важкі зустрічі проходять краще, коли ми ставимося до них як до звичайних розмов.

Будьте спокійні

Колектори мають одну особливість у поведінці: вони погрожують, хамлять, і занадто наполегливі. Не грубите у відповідь. Якщо на самому початку представник колекторської служби на вашу адресу грубить і загрожує — сміливо припиняйте телефонну розмову або закривайте двері, якщо бесіда очна. Чим спокійніше і зосереджене ви, тим легше вам вести складні розмови.

Фіксуйте розмову або постарайтеся обзавестися свідками

Важливе завдання — зібрати і зберегти докази, якщо є порушення закону. Записуйте розмови з представником агентства, і зберігайте листа: електронні і паперові. Сміливо звертайтеся в поліцію, якщо вас турбують у пізній вечірній та нічний час.

Дізнавайтеся ПІБ колектора

При дзвінку колектор повинен представитися, назвавши своє прізвище та ім’я. Якщо цього не сталося — попросіть його про це. На прохання відповідають игнором — закінчуйте розмову, ідіть або закривайте двері.

Не потрібно афішувати свої дані

Не завжди представники агентства мають право на таку діяльність. Часто зустрічаються шахраї, які взагалі не є членами даної служби. Тому, не потрібно розголошувати свої дані. Ніхто не має права запитувати у вас паспортні дані та ідентифікаційний код.

Не ведіться на погрози

Колекторські служби, в особі своїх представників, часто погрожують через борги забрати квартиру або майно. Пам’ятайте: без рішення судового органу ніхто не зможе це здійснити. Ніхто не може вилучити особисті речі, техніку, обладнання та продукти харчування.

Чітко знайте на що колектори не мають права

  1. Приховувати свої ПІБ та приналежність до конкретного агентству.
  2. Оказувати на боржника психологічний тиск.
  3. Невірно інформувати боржника про суму боргу і прострочених відсотках і штрафи.
  4. Розкривати ваші особисті дані третім особам.
  5. Загрожувати і застосовувати силу.
  6. Загрожувати забрати майно чи завдавати пошкоджень власності боржника.
  7. Турбувати в пізній вечірній та нічний час родичів і друзів боржника.
  8. Обманювати про свою приналежність до державних органів.

Думай і вчися

Після важкої розмови варто подумати про те, що було сказано, підсумовуючи, що пройшло добре і що пішло не так. Подумайте, чому ви так відреагували, і що ви могли б зробити по-іншому. Вміле ведення складних переговорів – це не тільки вміння, це акт сміливості.

Виходить, дотримуючись простих правил і рекомендації і ідеально вивчивши свої права, почнете спокійно реагувати на будь-які протиправні дії колекторів. Надалі, всі такі випади можна направити проти самих представників агентства. Головний момент – впевненість і правова підкованість.

27.03.2020
Назад

Сума позики

100   грн
15000   грн

Термін позики

5   днів
30   днів
Дата погашення: 2
Сума: 2
Відсоток: 0.01
Повернути: 402
Оформити позику