Хто такі колектори і як правильно спілкуватися з ними?

Хто такі колектори і як правильно спілкуватися з ними?

В умовах швидкого розвитку кредитування, багато українських громадян встигли набратися грошей у борг не розрахувавши свої сили, і обзавелися простроченими кредитами. У таких випадках банк або інша кредитна організація часто переуступає борги колекторам.

Спілкування з колекторською компанією в особі її представників — неприємне заняття. І якщо вони зателефонували, або відвідали особисто, значить, ситуація з позикою або онлайн кредитом вийшла з-під вашого контролю.

Важливо розуміти, як себе вести з представниками подібних агентств, щоб вирішити ситуацію на свою сторону. Доцільним в самому початку буде визначитися з поняттям “колектор”.

Хто такі колектори?

Це співробітники агентства або фінансової компанії, які ведуть діяльність по стягненню боргів у фізичних осіб та юридичних організацій.

Припускаємо в вашій голові зараз виник образ “рішали” з 90-х. Поспішаємо спростувати і заспокоїти: найчастіше це грамотні, кваліфіковані юристи або колишні співробітники правоохоронних органів, робота яких спрямована на повернення заборгованості практично будь-якими шляхом.

Дуже важливо знати, як правильно вести себе з представниками подібних служб. При вірному підході в спілкуванні можна швидко позбутися від нав’язливих викликів, загроз і відвідувань.

Правила поведінки з колекторами: практичні поради

У випадку, коли у вас виникла ситуація спілкування з представниками агентства з повернення простроченого боргу, дотримуйтеся універсальних правил, наведених нижче.

1. Будьте ввічливі і спокійні

Головне завдання колектора — швидше і повною мірою повернути прострочення. Буває, що вони розпалюють градус розмови, намагаючись тиснути на боржника. Постарайтеся вести розмову спокійно, не піддаючись на безглузді знаки. Поясніть співрозмовнику, що бажаєте будувати діалог конструктивно.

Якщо дзвінок здійснено в пізній час — ввічливо поясніть, що колектор не має права турбувати вас пізніше 20.00.

У разі, коли ваш номер залишений як контактний за кредитом вашого друга — вислухайте колектора і передайте знайомому всю інформацію по просроченному боргу.

2. Домовляйтеся. Маєте можливість отримати лояльні умови повернення своєї прострочення

Головна мета у колекторів — максимально повернути прострочені кошти. Тому при спілкуванні з ними у боржника є шанс на отримання: кредитних канікул, реструктуризації або рефінансування. Обговорюйте цей момент. Є можливість змінити кредитні умови.

3. Не надавайте особисті дані

Шахраї можуть застосовувати вашу конфіденційну інформацію в особистих цілях. У разі, коли колектор просить ксерокопії або скани ваших документів, що підтверджують особу — ввічливо відмовляйте і кладіть трубку. По-перше, якщо дійсно колектор член агентства, якому банк переуступив свій борг у них містяться всі дані щодо вашого боргу в тому числі і ксерокопії ваших документів. По-друге, на самому початку телефонної розмови колектор повинен представитися і дати повну інформацію про себе і агентство в якому є співробітником. Якщо такі дані від нього не надані – сміливо припиняйте розмову.

Як визначити колекторів-шахраїв?

Вам необхідно знати таку інформацію на підставі якої і буде зрозуміло, хто з вами розмовляє:

  • колектор, який є співробітником колекторського агентства завжди привітається і назве організацію в якій працює а також своє ім”я;
  • ви маєте право просити надати всі копії документів щодо переуступки боргу і документацію підтверджує можливість здійснення діяльності організації по поверненню заборгованості;
  • фахівці офіційно працюючи в агентстві не нададуть інші реквізити для оплати боргових зобов’язань – оплата здійснюється на реквізити зазначені в кредитному договорі.

На підставі цієї інформації зробите висновок про те з ким маєте справу.

Не ставтеся до колекторів як до ворогів

Пам’ятайте, що з вами спілкується посередник між кредитною організацією та боржником, що прострочив виплати по позиці. Представник агентства створює умови для погашення боргу.

Дотримуючись порад фахівців МістерКеш – зможете виконати боргове зобов’язання з найменшими втратами.

27.03.2020
Назад

Сума позики

100   грн
15000   грн

Термін позики

5   днів
30   днів
Дата погашення: 2
Сума: 2
Відсоток: 0.01
Повернути: 402
Оформити позику