
Маркетинг-директор компанії MisterCash Анна Мойсєєва про трансформацію комунікації бізнесу у воєнний час на конференції GuruConf 2022
Вчора, 22 вересня відбулася масштабна конференція GuruConf 2022. Це конференція про успішні кейси бізнесу в інтернеті, про ризики і захист від них, про лідогенерацію та продаж. Цього року вона зібрала 16 кращих експертів сфери fintech, SEO, PPC, eCom та SMM. Серед спікерів-практиків, що ділилися своїм досвідом та корисними порадами щодо роботи з онлайн бізнесом була і СМО MisterCash – Анна Мойсєєва.
Її доповідь була присвячена трансформації комунікації бізнесу у воєнний час. В ній Анна розповіла про зміни поведінки клієнтів під час війни, зокрема продемонструвала результати опитувань Kantar Україна щодо економічних факторів, що впливають на життя українців.
Також Анна розповіла, що саме компанія MisterCash робила на початку війни, як та про що комунікувала з клієнтами, а також виділила кілька основних векторів, якими має користуватися будь-який бізнес у своїй комунікації воєнного часу. Ось ці вектори:
- Чітка публічна позиція
- Оперативне надання актуальної інформації
- Постійний зв’язок із клієнтами
- Захист та турбота про клієнтів
- Підтримка армії та держави
Анна Мойсєєва підсумувала, що зараз клієнти особливо звертають увагу на комунікацію брендів, бо вміння компанії адаптуватися до будь-яких умов – це своєрідний «показник надійності», а значить певні гарантії стабільності для клієнта.
Переглянути повний виступ Анни Мойсєєвої та інших гостей конференції GuruConf 2022 можна за посиланням на запис події: https://youtu.be/JAXGOqiC5zc